sobota, 6 grudnia 2014

Bluzy ♥

W tym poście pokaże wam bluzy które mi się podobają :


Ta bluza jest czarna (taka jak lubię :) ) Z napisem OMG. Zresztą wszyscy przecież widzą ;)

 Te bluzy też są fajne. Mają fajne wzorki oprócz jednej (wiecie o którą chodzi)



 Tak jak już wspomniałam pierwsza bluza jest czarna, druga ma flagę USA a ja takie rzeczy uwielbiam , A trzecia jest w wąsy, też takie lubię



No i nadchodzą zwierzęta, a ja po prostu je kocham. Przynajmniej tak jak większość ludzi je kocha :) A bluzy tak jak tu mamy z dzikimi kotami są zaj*biste 
 Lubię też bluzy z fajnymi i kolorowymi wzorami jakie tu są (choć nie wszystkie fajnie leżą) 
 No i ostatnie:
,,Cool Story Bro. Tell it again." Powiem tylko tyle:        z znapisami bluzy są fajne
To na tyle bluz. Ale jeszcze dużo postów przed nami o tej kategorii ;)
Tak jak wspomniałam w poprzednim poście:          ,,ZACYTUJĘ"
Piszcie swoje opinie na temat tych bluz w komentarzach !!!!

Pozderka :*
Emcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz